Важлива не кількість знань, а їх якість. Можна знати дуже багато, не знаючи найголовнішого.
Немало потрібно знань, щоб приховати своє незнання.
Лише осмислені знання приносять плоди.
Багатознавство розуму не вчить.
Найнеосвіченішим виявляється той, хто вважає, що знає все.
Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель.
Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники.
Учень ніколи не перевершить учителя, якщо бачить у ньому зразок, а не суперника.
Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
Бути мудрим — означає померти для цього світу.
Я — розум.
Найнеобхідніша наука — наука забувати непотрібне.
Між людиною освіченою та неосвіче ною така сама різниця, як між живою і мертвою.
Мудрість — найточніша з наук.
Науки немає, є тільки науки.
Віра — це також знання, тільки у своєрідній формі.
Те, що найвипробувапіший мудрець знає і дотримується, є тільки думкою...
Я вивчав себе самого.
Поміж мудрих немає чужинців.
Я не вірю в колективну мудрість неосвічених індивідів.
Вчитися ніколи не пізно.
Я не народився зі знаннями.
Я пізнаю все з допомогою однієї істини.
Справжнє знання — знання речей, а не слів.
Наймудріше — число.
Не ототожнюй знання з мудрістю.