Знання - настільки дорогоцінна річ, що її не ганебно добувати з будь-якого джерела. Знання - початок сумнівів.
Наука складається з фактів, як будинок із каменів, але набір фактів ще не наука, так само, як купа каміння ще не будинок.
Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
Віддайте перевагу мовчанню, ніж сріблу, знанню – найкращому золоту, тому що мудрість дорожча за перли, і всіляке жадання тобою з нею не зрівняється. У мене багатство і слава, міцний достаток і благоденство. Мій плід краще чистого, найкращого золота, і даю я більше, ніж добірне срібло.
Знання і саморозвиток – найцінніший внесок, який може зробити людина. Так було в стародавні часи (навчання могли отримати тільки обрані), і так є зараз.
Отримуй нові навички в тій справі, яка тобі подобається, вчи мови, розвивай свою особистість у всіх сферах – і повір, твоє фінансове благополуччя буде рости!
Вік живи – вік учись! І ти нарешті досягнеш того, що, подібно мудрецю, будеш мати право сказати, що нічого не знаєш.
Найважливішим явищем у школі, найбільш повчальним предметом, найбільш живим прикладом для учня є сам учитель. Він — уособлений метод навчання, саме втілення принципу виховання.
У молодших класах покарання — сісти на останню парту, а в старших — на першу.
Ніколи вдома не буває так чисто, як перед приходом мами з батьківських зборів.
Людина прагне до знань, і, як тільки в ній згасає бажання знання, вона перестає бути людиною.
Немає сили могутнішої, ніж знання: людина, озброєна знаннями, - непереможна.
Вважай нещасним той день чи ту годину, в який не засвоїв нічого нового й нічого не долав до своєї освіти.
Справжні вчителі стають мостами, по яких запрошують пройти своїх учнів.А потім, перевівши учня на іншу сторону, вони радісно руйнують ці мости, заохочуючи їх створити свої власні.
Переваги та недоліки сягають корінням в школу, і ключі від благополуччя знаходяться у вчителя.
Знання - броня від усіх бід.
Знання і тільки знання робить людину вільною і могутньою.
Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить, той ніколи не перестає вчитися, хоча б зовні він і здавався бездіяльним.
Не той дурний, хто не знає, а хто знати не хоче.