Якщо якась книга стала світовим бестселером, це доводить лише те, що Земля не кругла, а пласка.
Потрібна не кількість знаннь, а якість... Можна знати багато, але не завжди знаючи знати потрібне...
Знання доводять тільки ділом. Знання — дерево, а діло — плоди.
Найважча школа - це школа житття... Ніколи не знаєш, в якому ти класі і коли наступний екзамен. Ти навіть списати не зможеш, адже ні укого немає такого ж варіанту.
Знання — це добро, що не знає втрати, ні злодію, ні царю його не відібрати.
Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя.
Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити.
Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її.
Найголовніше прищепити смак і любов до науки: інакше ми виховаємо просто віслюків, навантажених книжною премудрістю.
Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель.
Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.
Вчаться у тих, кого люблять.
Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі. «Він може!» - повинен нагадувати колектив. «Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.
Учитель - це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна.
Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості.
Вихователем і вчителем треба народитися, а їм керує природжений такт. Поганий учитель підносить істину, хороший вчить її знаходити. Найважливішим явищем в школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня є сам учитель.
Неможливо стати освіченими, якщо читати тільки те, що нам подобається.
Освіта - це наймогутніша зброя, за допомогою якої можна змінити світ.
Ключем до всякої науки є знак питання.
Світло науки одне, і , якщо зробити його яскравішим в одному місці, воно стане яскравішим усюди.
Читання дає нам тільки матеріал для роздумів, а засвоюємо ми прочитане тільки під час його обдумування.
Вчіть правила, щоб ви знали як їх правильно порушувати.